Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 30801
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 06 آذر 1400 - 12:04 |

مهارت های رفتاری در «پشت پلک» رادیو

مهارت های رفتاری در «پشت پلک» رادیو

برنامه شبانگاهی پشت پلک هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن رادیو سلامت می شود و این برنامه سعی دارد در قالب آیتم های متنوع به موضوع سبک صحیح زندگی بپردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه هر به سبک زندگی می پردازد تا لحظات آرامش بخشی را برای شنوندگان فراهم کنیم. برنامه یکشنبه هفتم آذر ماه  به موضوع قدرت نه گفتن اختصاص دارد. در این برنامه با دکتر حمیدرضا بابایی روانشناس ارتباط برقرار می شود و او در این باره صحبت می کند.

این برنامه روز دوشنبه هشتم آذر ماه به این موضوع می پردازد که پذیرش شرایط موجود را از کجا شروع کنیم؟ برای این موضوع هم حجت الاسلام ساجدی نیا پاسخگوی سئوالات شنوندگان است. روز سه شنبه نهم آذر ماه به این موضوع اختصاص دارد که دارایی های مهم خود را بشماریم در این برنامه ارتباط تلفنی با دکتر حمیدرضا بابایی روانشناس برقرار می شود. روز چهارشنبه دهم آذر ماه، دکتر ابراهیمی مقدم روانشناس درباره آموزش قدردانی به فرزندان صحبت می کند.پنجشنبه یازدهم آذر ماه هم موضوع رسیدن به اهداف با حضور دکتر مینا پورفرخ روانشناس مورد بررسی قرار می گیرد. حسین فنایی، مرتضی میلانی، موسی نظری و پیمان پناهی تهیه کنندگان برنامه پشت پلک هستند.

این برنامه شامل آیتم های تغذیه، دور ایران بگردیم، محیط زیست، دلنوشته ها، ترانه ها و … است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.