Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43782
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 شهریور 1402 - 13:50 |
به مدیریت دوبله بهمن هاشمی

«برادران فراری ۳» با گویندگی ۲۵ نفر دوبله شد

«برادران فراری ۳» با گویندگی ۲۵ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «برادران فراری ۳» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن ـ کمدی، محصول هنگ کنگ در سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، نگین سادات بنی عقیل، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، داود شعبانی نصر، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، ابوالقاسم محمدطاهر، علی منانی، علی منصوری راد، اردشیر منظم، امیر منوچهری، اسفندیار مهرتاش و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: تانگ یکی از زندانیانی که به جرم فساد اخلاقی و مالی به زندان افتاده و فضای آرام زندان را با طرح یک نقشه‌ی فرار به هم می‌ریزد. او تعدادی از زندانیان تبهکار را که هر کدام رئیس باندی خشن در زندان محسوب می‌شود با وعده فرار با خود همراه می‌کند اما آنها پی به ذات پلید او برده و در نهایت حساب او را می‌رسند.

قسمت سوم از یک سه‌گانه که نگاهی طنز به گروهی از مردان زندانی دارد که دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذرانند. فیلم صحنه‌های کمیک درخشانی دارد و همین آن را به اثری مفرح تبدیل کرده است. همچنین از نظر فنی در بخش‌های کارگردانی و تصویربرداری به خصوص در صحنه‌های دعوای زندانیان که دکوپاژ بسیار سختی دارد کیفیت خوبی دارد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.