Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31723
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 12 دی 1400 - 11:33 |

تدارک رادیو فرهنگ در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

تدارک رادیو فرهنگ در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

رادیو فرهنگ با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در برنامه‌های مختلفی به مکتب و خاطرات وی می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مستند «مرد میدان» به تهیه کنندگی زهرا نصرالهی، امیرحسین محمودی و رویا ولی زاده در این ایام ساعت ۱۷ به موضوع کتاب شناسی سردار سلیمانی اختصاص دارد. در این برنامه ضمن معرفی کتاب هایی که در این مدت درباره وی منتشر شده است، با نویسندگان این آثار گفت و گو می‌شود.

«سرباز وطن» عنوان ویژه برنامه ای مستند از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ است که یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر روی آنتن می رود. این برنامه با بهره گیری از صدای شاهد و آنچه از آرشیو حضور شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف خدمت به جا مانده، با صدای راضیه گردکاهد روایتگر بخش هایی از فعالیت های این شهید بزرگوار می‌شود.
شنوندگان رادیو فرهنگ در برنامه «مکتب سلیمانی» که ساعت ۲۰:۳۰ روانه آنتن می‌شود، با اندیشه‌ها و خط مشی فکری و عملی سپهبد شهید قاسم سلیمانی آشنا می‌شوند. همچنین برنامه «خاتم سلیمانی» نیز ساعت ۱۴.۳۰ در گفت و گو با همرزمان، دوستان و آشنایان شهید، بخش هایی از سیره عملی وی در قالب مکتب سلیمانی را مرور می‌کند.
همچنین برنامه «قاسم به روایت قاسم» را می توانید ۱۳ دی ساعت ۱۴:۳۰و همچنین ویژه برنامه «ققنوس» را ۱۳ دی ساعت ۱۵ از شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید.
اختتامیه کنگره شعر سردار سلیمانی نیز که سه شنبه ۱۴ دی ماه در شیراز برگزار می‌شود از ساعت ۱۴:۳۰ به طور زنده در رادیو فرهنگ پوشش داده می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.