Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44015
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 شهریور 1402 - 15:18 |
به مدیریت دوبله مهسا عرفانی

«زاغه نشینان فوتبالیست» با گویندگی ۳۳ نفر دوبله شد

«زاغه نشینان فوتبالیست» با گویندگی ۳۳ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «زاغه نشینان فوتبالیست» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه زندگینامه، درام و ورزشی، محصول هند در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی است. بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، شهریار ربانی، علی اصغر نیک رضایی، سیمه رهنمون، شیرین روستایی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، اردشیر منظم، مریم مهماندوست، علی همت، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این اثر درباره ویجی یک مربی ورزش بازنشسته است که در مناطق فقیرنشین شهر به دنبال استعدادهای جوان می‌گردد. او وارد یک محله فقیرنشین شده و متوجه می‌شود که جوانان محل با وجود شور و انرژی جوانی و استعداد ورزشی همگی در کار مصرف و قاچاق مواد هستند. او تصمیم می‌گیرد به آنها کمک کند. ابتدا یک توپ فوتبال جهت بازی در اختیار آنها قرار می‌دهد. پس از چند روز آنها را به دو تیم تقسیم می‌کند. پس از مدتی آنها را آموزش داده و این ماجرا ادامه می‌یابد تا اینکه از جوانان محل یک تیم فوتبال حرفه‌ای می‌سازد که به مسابقات رسمی اعزام می‌شوند.

فیلمی بر اساس داستانی واقعی که آمیتا پاچان بازیگر کهنه کار و محبوب سینمای هند نقش محوری را در آن بازی می کند. فیلم نه تنها ساختی جذاب دارد بلکه فیلمی انگیزشی و امیدبخش هم هست که روحیه ی خلاقیت و باورمندی را نیز در مخاطب تشویق و تقویت می کند. فیلم در جشنواره ها و جوایز ملی سینمای هند برنده ۱ و نامزد ۴ جایزه دیگر شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.