Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48176
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 فروردین 1403 - 10:19 |
به مدیریت دوبله علیرضا باشکندی

«عاری از گناه» با گویندگی ۲۱ نفر دوبله شد

«عاری از گناه» با گویندگی ۲۱ نفر دوبله شد

سریال «عاری از گناه» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال در گونه جنایی، درام و هیجانی محصول انگلیس در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال درام و جنایی علیرضا باشکندی و صدابردار آن فرشید فرجی است. بابک اشکبوس، آرزو امیربدری، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، مریم رادپور، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، زهرا سوهانی، پریا شفیعیان، امیرمحمد صمصامی، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، امیرصالح کسروی، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، صنم نکواقبال، آزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی، این اثر را دوبله کرده اند.

در خلاصه این سریال آمده است: سه سال گذشته اما استلا هنوز هم با غم از دست دادن دخترش کنار نیامده است. با این حال چارلز، قاتل دخترش پیغامی می‌دهد و از او می‌خواهد که به دیدنش برود. استلا به دیدن چارلز می‌رود و برای اولین بار به قاتل بودن او مشکوک می‌شود. آن‌ها به کمک یکدیگر به حقیقت پی می‌برند و قاتل دختر را پیدا می کنند.

یک ایده جذاب و اجرایی قابل قبول سریال در پرداخت شخصیت ها خوب عمل می کند و بازیگران به خوبی از عهده اجرای نقش ها برآمده اند ضمن اینکه سریال جنبه آگاهی و بخش و هشداردهنده به والدین و خانواده ها در مورد فرزندان نوجوان آنها نیز دارد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.