Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48058
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 اسفند 1402 - 13:44 |
به مدیریت دوبله کریم بیانی

«فراری» با گویندگی ۲۸ نفر دوبله شد

«فراری» با گویندگی ۲۸ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «فراری» با گویندگی ۲۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه زندگینامه، درام و تاریخی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی کریم بیانی و صدابرداری آن به عهده سعید عابدی بوده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، علی اصغر نیک رضایی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، امیر منوچهری، علیرضا ناصحی و کریم بیانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این اثر زندگی انزو فراری را در دهه ۱۹۵۰ به تصویر می‌کشد. زمانی که در بحران مالی شدید، او تصمیم به حضور در مسابقه‌ای حیاتی می‌گیرد. نه تنها، راننده‌ی او در این مسابقه می‌میرد؛ بلکه عامل مرگ ۹ نفر از تماشاگران کنار جاده می‌شود. همسرش او را حمایت کرده و مانع نابودی شرکت فراری می‌شود.

«فراری» آخرین ساخته ی مایکل مان یکی از کارگردان های صاحب سبک در عرصه ی درام های جنایی و مهیج و خالق آثار معروفی مانند مخمصه و آخرین بازمانده موهیکان ها. فیلم حاضر هم بسیار خوش ساخت است و استادی کارگردان را به رخ می کشد ضمن اینکه هم در عرصه ورزش و هم در عرصه درام سرشار از تعلیق و هیجان هایی است که مخاطب را درگیر فیلم می کند. فیلم را غالباً یکی از آثار مطرح سال ۲۰۲۳ دانسته اند و توانسته است که برنده و نامزد بیش از ۴۰ جایزه در جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف مانند بفتا باشد.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.