Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43937
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 18 شهریور 1402 - 21:17 |
به مدیریت دوبله بهروز علی محمدی

مستند «علم شگفت انگیز» با گویندگی ۵ نفر دوبله شد

مستند «علم شگفت انگیز» با گویندگی ۵ نفر دوبله شد

مستند «علم شگفت انگیز» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند علمی و آموزشی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند بهروز علی محمدی است. رضا آفتابی، ابوالفضل شاه بهرامی، نسرین کوچک خانی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه های این مستند علمی بوده اند.

این مستند یک مجموعه تلویزیونی علمی است که در هر قسمت ۵ آزمایش علمی با حضور متخصصین آن رشته انجام می‌گیرد.

یک مجموعه ی علمی و آموزشی که نکات زیادی را در رشته ها و زمینه های مختلفی علمی برای مخاطب نوجوان بازگو می کند و آزمایش هایی ساده و کاربردی و جذاب نیز در آن انجام می شود و در عین حال سازندگان موفق شده اند که اطلاعات را به روش هایی جذاب به مخاطب منتقل کنند طوری که مخاطب را خسته نکند. برنامه در واقع ترکیبی ایدئال از آموزشی و سرگرمی است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.