Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43943
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 شهریور 1402 - 0:19 |
به مدیریت دوبله رامین کاملی

«پناهگاه صخره شیرها: بازگشت سلطان» با گویندگی ۶ نفر دوبله شد

«پناهگاه صخره شیرها: بازگشت سلطان» با گویندگی ۶ نفر دوبله شد

مستند «پناهگاه صخره شیرها: بازگشت سلطان» با گویندگی ۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند حیات وحش محصول آمریکا در سال ۲۰۱۴ و قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند رامین کاملی است. بابک اشکبوس، شیرین روستایی، زهرا سوهانی، مینا شجاع، کسری کیانی و رامین کاملی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در این مستند گربه‌سانان به خصوص شیرها از باغ وحش‌های فرسوده سراسر اروپا جمع می‌شوند و به یک منطقه حفاظت شده فرستاده می‌شوند تا آزادانه زندگی کنند.

کارگردانی و سناریوی مستند بسیار جالب توجه است و صحنه های دراماتیکی را رقم می زند. همچنین در این مستند شاهد تصاویری زیبا از جهان حیوانات و طبیعت زیبای منطقه هستیم. در عین حال مستند از نظر تدوین و صدا گذاری بسیار جذاب است و موسیقی متن فیلم بر درامی که در تصاویر خلق شده می افزاید.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی مستند مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی  مستند، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.