Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 48140
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 فروردین 1403 - 14:17 |
به مدیریت دوبله مهوش افشاری

«دریاچه بایکال» با گویندگی ۱۱ نفر دوبله شد

«دریاچه بایکال» با گویندگی ۱۱ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «دریاچه بایکال» با گویندگی ۱۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه ماجراجویی و درام محصول روسیه در سال ۲۰۲۳ و قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری و صدابرداری آن به عهده علی ذوالفقاری بوده است. زهره اسدی، رضا الماسی، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه های این اثر بوده اند.

روایت این اثر درباره پدر و پدربزرگ یک خانواده است که برای نجات فرزند هفت ‌هشت ساله‌شان از دام افسردگی بعد از از دست دادن مادر تصمیم می‌گیرند روحیه‌ی او را با ماهیگیری بر روی یخ‌های قطور دریاچه‌ی بایکال عوض کنند.

«دریاچه بایکال» فیلمی در خرده ژانر فاجعه که از نظر کیفیت ساخت و طراحی فضا و درآوردن سکانس‌های طوفان کیفیت بسیار خوبی دارد. فیلم سه نسل از یک خانواده، اعم از پسر و پدر و پدربزرگ را به تصویر کشیده و نحوه‌ی برخورد آن‌ها را با طبیعت و توفان و تلاش برای حفظ بقا و رسیدن به یکدیگر و نجات هم را روایت می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی دو، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.