Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48144
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 فروردین 1403 - 14:21 |
به مدیریت دوبله بهمن هاشمی

«محافظ شخصی» با گویندگی ۱۶ نفر دوبله شد

«محافظ شخصی» با گویندگی ۱۶ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «محافظ شخصی» با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه کمدی و اکشن محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن فرشید فرجی است. رضا الماسی، آرزو امیربدری، ناهید امیریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، امیرصالح کسروی، کسری کیانی، علی منانی، نازنین یاری و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره میسون شبه نظامی سابق است که بعد از سال‌ها دوری از فضایِ نظامی، به عنوان محافظِ یک خبرنگار زن، به نام کلر استخدام می‌شود. آن‌ها با ونگاس، دیکتاتوری مواجه می‌شوند که سال‌ها پیش در عملیاتی برای ترور این دیکتاتور، دوستان میسون کشته شده‌اند. همراهی میسون با کلر و ونگاس، واقعیت‌ها را روشن می‌کند. دوستان میسون توسط شبه نظامیانِ مخالفِ ونگاس کشته‌شده اند و خود ونگاس انسان بدی نیست.

«محافظ شخصی» اثری اکشن کمدی که چه به لحاظ فیلمنامه و کارگردانی و چه ساخت، شاخصه‌های یک اثر سرگرم کننده را دارد: شخصیت‌هایی پر انرژی با زبانی طنز در موقعیت‌های جدی و خطرناک و صحنه‌های اکشن پر کار.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.