Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48127
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 فروردین 1403 - 6:55 |
به مدیریت دوبله لادن سلطان پناه

«سازندگان اسرار باستانی» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد

«سازندگان اسرار باستانی» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد

مستند «سازندگان اسرار باستانی» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند محصول کشور فرانسه در سال ۲۰۲۰ است که قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه و صدابردار آن روژین جشن سده است. آزاده اکبری، محمد بهاریان، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه صبا، میلاد فتوحی و لادن سلطان پناه صداپیشه های این مستند بوده اند.

این مستند تحقیقی در مورد تمدن بشری با اتکا به یافته‌هایی از بزرگ‌ترین سایت‌های باستان‌شناسی در سراسر جهان است و تلاش می‌کند ارتباطی بین مکان‌های باستانی و آینده بشر برقرار کند.

این مستند با رویکردی نو و منطبق بر یافته‌های علمی تلاش می‌کند نظم و نظامی بین ابتکارات و فناوری‌های باستانی در سراسر جهان برقرار کند و از این حیث قابل توجه است. سریال روایتی کاملا علمی دارد و به لحاظ بصری نیز قابل توجه است و می تواند برای دوستداران تاریخ و باستان شناسی جذابیت ویژه ای داشته باشد.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.