Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48124
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 فروردین 1403 - 8:50 |
به مدیریت دوبله ناهید امیریان

«مائور» با گویندگی ۳۲ نفر دوبله شد

«مائور» با گویندگی ۳۲ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «مائور» با گویندگی ۳۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، تاریخی و درام محصول کشور هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، سیما رستگاران، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی منانی، علی منصوری راد، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی و ناهید امیریان صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: بعد از مرگ کیشنا قهرمان مبارزه با استعمار روستای موراح به دست پادشاه وقت برادر او جونا جایش را می‌گیرد و با گرفتن حق مردم فقیر از تاجران و دولتمردان فاسد تبدیل به قهرمانی مردمی می‌شود. در ‌نهایت جونا نیز به دستور پادشاه و به دست ماموری انگلیسی به نام هورتون دستگیر می‌شود.

«مائور» یک درام تاریخی و‌ اکشن که داستان آن در منطقه پنجاب هند می گذرد و به ظلم و فساد پادشاهان دست‌نشانده‌ی حکومت بریتانیا در میان سال‌های ۱۸۸۵ تا ۱۸۹۳ در هند می‌پردازد. فیلم هم ساخت خوبی دارد که به آن جذابیت بخشیده است و هم به خاطر محتوای ظلم ستیزی وضد استعماری آن ارزشمند است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.