Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48043
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 اسفند 1402 - 13:29 |
به مدیریت دوبله شیلا آژیر

«شهر بتنی» با گویندگی ۳۷ نفر دوبله شد

«شهر بتنی» با گویندگی ۳۷ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «شهر بتنی» با گویندگی ۳۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن و ماجراجویی محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر و صدابردار آن اکبر صالحی است. بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، ناهید امیریان، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، مریم رادپور، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منصوری راد، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم ماجرای زمین لرزه‌ای است که سئول را ویران می‌کند و تنها یک ساختمان باقی می‌ماند و حال چالش ساکنان ساختمان با افرادی است که به علت سرما می‌خواهند به زور وارد شوند را شاهدیم.

اثری با موضوعی خلاقانه و شیوه پرداخت مناسب که از لحاظ فنی و تکنیکی قابل توجه و ارزشمند است و از لحاظ مفهومی نیز به بحث درباره موضع و انتخاب انسان در موقعیت های دشوار و شکل‌گیری کامل ماهیت او در چنین شرایطی می پردازد. فیلم برنده و نامزد حدود ۲۰ جایزه از جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف مانند جوایز فیلم آسیا شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.