Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 30216
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 10 آبان 1400 - 11:40 |

«عصر پایداری» از شبکه رادیویی«ایران پایدار » شنیده می شود

«عصر پایداری» از شبکه رادیویی«ایران پایدار » شنیده می شود

به گزارش  هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ،حسین معصومی تهیه کننده «عصر پایداری»با اعلام این خبر گفت: مادر برنامه رادیویی«عصر پایداری» نگاهی متفاوت به موضوع پدافند غیر عامل خوهیم داشت.
وی ادامه داد: ما در «عصر پایداری» به بررسی ظرفیت های استانی کشور می پردازیم همچنین نگاهی به حوزه های اقتصادی،فرهنگی، موضوعات اجتماعی ، سیاسی و سلامت جامعه خواهیم داشت.و با توجه به داشتن نقاط مثبت فراوان ، با نگاه رسانه آن نقاط قوت را برای مردم ، روایت می کنیم.
معصومی تصریح کرد: بیان نقاط قوت باعث می شود که ضریب خطا در مدیریت کشور ، کاهش پیدا کند.
این تهیه کننده جوان رادیو ادامه داد: هر ایرانی به عنوان یک افسر جنگ نرم می تواند در تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی ، سیاسی و سلامت کشور موثر باشد .
وی افزود: مدیران پدافند غیر عامل سراسر کشور از میهمان های این برنامه می باشند که به بیان ظرفیت های استانی و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف ، می پردازند.
معصومی با اشاره به بخش های مختلف این برنامه که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل هر روز از ساعت ۱۸ به مدت دو ساعت از شبکه رادیویی«ایران پایدار » پخش می شود ، گفت: خانم نساء جابربن انصاری در آیتم «ایران سربلند» به تبیین فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم و پدافند غیر عامل می پردازد.
همچنین سمیه رنجکش به فعالیت هایی که ایرانی ها به خوبی از عهده آن بر آمده اند می پردازد. رنجکش در گزارش ها و آیتم های خود فعالیت های پدافند غیر عامل در حوزه اجتماعی و سلامت را پوشش می دهد. دستاوردهایی که در حال حاضر بومی شده اند من جمله طرح واکسیناسیون کرونا در حوزه سلامت.
«عصر پایداری» هر روز با اجرای فاطمه عباسی و هماهنگی جواد نادری و سیمین بلوری از موج Fmردیف ۵/۹۵مگاهرتز شنیده می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.