Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 47978
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402 - 13:39 |
به مدیریت دوبله مهوش افشاری

«کوچ پروانه ها» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

«کوچ پروانه ها» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

پویانمایی «کوچ پروانه ها» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال در گونه پویانمایی و خانوادگی محصول کانادا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی پویانمایی مهوش افشاری و صدابردار آن سهیل عابدی است. فاطمه اکبری، رضا الماسی، فاطمه برزویی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، سیما رستگاران، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، مینا قیاس پور مرادی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اردشیر منظم، علی همت مومیوند، عباس نباتی، صنم نکواقبال، مونا همایی پور و مهوش افشاری این اثر را دوبله کرده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: پاتریک و مارتی، یک پروانه‌ی معلول و یک کرم ابریشم ناچار می‌شوند برای اثبات خود به جمعیت پروانه‌ها که آن‌ها را با خود به مهاجرت سالانه نمی‌برند به طور مخفیانه راهی این سفر شوند.

فضاسازی و طراحی شخصیت و استفاده از رنگ‌های زنده و البته ملایم جلوه بصری دلپذیری به پویانمایی داده است. همچنین اثر از نظر محتوایی به پذیرفتن معلولیت‌های جسمی و تفاوت‌های جسمی در کودکان و همچنین تلاش برای تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت اشاره دارد و علاوه بر آن لزوم ایجاد همبستگی و یادگیری کار گروهی برای به ثمر رسیدن اهداف جمعی را به تصویر می‌کشد و به این لحاظ برای مخاطب کودک بسیار آموزنده هم هست.

شبکه‌ی کودک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.